Методична скарбничка

1. Перевірка знань  учнів

Контрольна робота  по темі
«Вступ. Тіла, речовини та явища навколо нас»
учня  (учениці )
5 класу ____________     ________________

( 1 – 6 пит. – 1 бал; 7-8 пит. – 1,5 бали; 9 пит. – 3 бали )   

 І   ВАРІАНТ 
 І-ІІ РІВЕНЬ
1.Позначте природничу науку, яка вивчає будову і взаємодію організмів: а) географія  б) фізика в) біологія г) хімія
2. До експерименту слід віднести: а) вивчення зоряного неба у телескоп б) спостереження за поведінкою птахів у природі в) спостереження за ростом рослин у спеціально створених умовах г) визначення довжини пенала
3. Оксисен і Карбон - це: а) молекули б) суміші  в) прості речовини г) хімічні елементи
4. Вода належить до: а) простих речовин б) складних речовин в) речовин, що зберігають форму г) сумішей
5. Укажіть прізвище видатного українського вченого-натураліста: а) Парацельс  б) Ломоносов  в) Вернадський г) Дарвін
6. Укажіть хімічне явище: а) політ птаха  б) утворення хвиль  в) горіння свічки  г) нагрівання води
ІІІ  РІВЕНЬ 
7. Школярі визначали, у якій воді – теплій чи холодній – краще розчиняється цукор. Якими методами вивчення природи вони скористались?
а) спостереження б) вимірювання в) експеримент г) моделювання
8. Установіть відповідні літери до  кисню: _____________   і до заліза: ___________:
а) зберігає форму б) не зберігає форми в) заповнює весь наданий їй об’єм  г) притягується магнітом
ІV РІВЕНЬ
9. Опале листя (відповідні літери): користь_________ чи шкода? ________
а) перетворюється при гнитті на перегній б) спалювання листя на ґрунті в) вплив на здоров'я людей диму при спалювання листя г) прикриває ґрунт від сильного морозу
д) їжа для диких травоїдних і дрібних тварин е) схованка для дрібних тварин і комах





Контрольна робота  по темі
«Вступ. Тіла, речовини та явища навколо нас»
 учня  (учениці)
5  класу ____________     ________________

( 1 – 6 пит. – 1 бал; 7-8 пит. – 1,5 бали; 9 пит. – 3 бали )   

 ІІ   ВАРІАНТ 
 І-ІІ РІВЕНЬ
1.Який прилад використовують для вивчення небесних тіл: а) телескоп б) компас в) рулетка г) мікроскоп
2. Який метод вивчення природи допоможе учням визначити довжину листків верби?: а) спостереження б) вимірювання в) експеримент г) моделювання
3. Виберіть суміш: а) вода б) залізо  в) молоко г) вуглекислий газ
4. Яку суміш можна розділити фільтруванням?: а) суміш води і цукру б) суміш піску і кухонної солі в) суміш води і піску г) суміш залізних ошурків і цукру
5. Укажіть фізичне явище: а) горіння дров б) танення льоду  в) утворення іржі г) скисання молока
6. До яких явищ належить спів соловейка: а) механічне  б) світлове  в) звукове  г) магнітне
ІІІ  РІВЕНЬ 
7. Виберіть речовину: а) повітря б) стілець в) золота обручка г) вуглекислий газ
8. У якому переліку більше тіл, ніж речовин?:
а) тополя, цукор, вода б) залізо, скляна ваза, срібло в) магніт, кисень, скеля  г) кухонна сіль, вуглекислий газ, золота каблучка
ІV РІВЕНЬ
9. Встановити відповідність між прізвищами видатних людей та їх досягненнями:
1.( __ ) Пилип Парацельс 2. ( __ )  Джозеф Прістлі 3. ( __ )  Михайло Ломоносов 4. ( __ ) Володимир Вернадський 5. ( __ )  Чарлз Дарвін 6. ( __ )  Тарас Шевченко
а) видатний український вчений-натураліст б) англійський вчений, який створив вчення про походження видів в) англійський натураліст, який встановив, що рослини виділяють кисень г) автор вчення про однаковий склад живої і неживої природи д) автор поетичних рядків про природні явища «світає, край неба палає, соловейко в темнім гаї сонце зустрічає…» е) російський  вчений, відкрив закон збереження маси речовин
«…..» ………………………       ………………………………..

Земля – планета Сонячної системи

Варіант 1

1. (1 б).Постав знак «+» біля правильної відповіді
а) Доба на Землі становить:
   48 годин;                  24 години;          12 годин.
б) Місяць як небесне тіло є:
       планетою;   □ штучним супутником;     природним супутником

2.(1 б). Зроби підпис до малюнка, познач: 1) північний полюс; 2) екватор.



3.(2 б). Якою є тривалість дня і ночі 21березня ?..................... ………………….
………………………………………………………………………………………

Цей день називають  ………………………………………………………………..

4. (2 б).Доповни речення.
   Властивості повітря: прозоре, ……………………………………………………..
………………………………………………………………………………………
5. (3 б).Які властивості мають грунти?
………………………………………………………………………………………
………………………………………………………………………………………
………………………………………………………………………………………
6. (3 б).Чому воду називають найбільшим мандрівником на Землі?

………………………………………………………………………………………
………………………………………………………………………………………
………………………………………………………………………………………



«…..» ………………………       ………………………………..

Земля – планета Сонячної системи

Варіант 2

1.(1 б).Постав знак «+» біля правильної відповіді.
а)  Тривалість року на планеті залежить від:
  розмірів планет;          кількості супутників; □    відстані планет до Сонця.
б)  Час, за який планети роблять повний оберт навколо Сонця, — це:
   доба;                         місяць;                рік.

2. (1 б).Зроби підпис до малюнка, познач: 1)південний  полюс; 2)  вісь.


3.(2 б).Якою є тривалість дня і ночі 22 грудня?....................... ………………….
………………………………………………………………………………………

Цей день називають……………………………………………………………..

4. (2 б).Доповни речення.
   Склад повітря: азот, …………………………………………………………..……..
……………………………………………………………………………………….

5.(3 б). Що таке родючість ґрунту?
………………………………………………………………………………………
………………………………………………………………………………………
………………………………………………………………………………………


6.(1 б). Наведи приклади розчинів та поясни їх значення для природи.
………………………………………………………………………………………
………………………………………………………………………………………
………………………………………………………………………………………

Немає коментарів:

Дописати коментар

Загальна кількість переглядів сторінки